19 d’octubre del 2007

At Queenstown

Hi people!

Vaya dies que porto per aqui: estic passant els examens per tenir el titol de pilot tandem... i tela marinera. L'accent kiwi es com parlar angles amb una mitjo mullat a dins la boca, total que no m'entero de res.
Porto 3 vols tandem d'examen, el primer amb una malasiana (be, de malaysia)i els 2 altres amb pilots d'ala delta de la meva empresa (els jefes)que anaven bastant acollonits. La zona de vol seria increible sino estigues capada per l'aeroport que hi ha pocks km a davant, pels ramaders que no deixen aterrar als seus camps... Pero be, tot i aixi es un passada. Els paisatges increibles...


View Larger Map
mapa de la zona. enlairament: coronet peak

Ja comenco a coneixer gent d'aqui, fa que em senti una mica mes a gust, que em comenci a adaptar al lloc. Venir sol es tot una experiencia... Tot i que ho tenia tot bastant organitzat et trobes que comences de zero. Idioma = 0. Cotxe = 0. Casa = 0. Catalans = 0. Uff... El primer mes sera el dur!

He penjat unes quantes fotos que he tirat per aqui i per alla sense matar-me gens. Haviam si puc anar fent un bon reportatge i aixi fer-vos ganes de visitar-me algun dia o altre!

Queenstown, 1st week