17 de desembre del 2007

CatalaNZ

En 2 setmanes ho he agafat tot, desde febre, mocus a engines... vaya tela. Quant ja semblava que s'ha m'havia passat, patapam, una altra cosa.
I per aixo m'ha costat actualitzar el blog... se m'han havien anat les idees del cap.

El finde passat vem tenir la maxima concentracio de catalans a Queenstown (4)!!! Uns amics d'un amic i una amiga dels amics. :)
Aixi que tots amics.

La Laura i el Dani han estat visquent 1 any a Auckland i ara feien l'ultim viatge per l'illa sud abans de marxar a la terra dels kangurs i didgeridoos. La Laia havia estat estudiant a Auckland i ara viatjava amb el seu cotxe per l'illa amunt i avall sense parar, abans de retornar a les estimades terres catalanes.

volant!

Be, jo els coneixia a tots per email pero no personalment! aixi que la trobada va ser divertida, una especie de 'cita a ciegas'. Clar, el tema era identificar-nos:

A la Laura i el Dani els hi vaig dir que els passava a buscar en un hora i carrer concret amb la superfurgoneta blanca. Just abans de que jo arrives, una superfurgoneta tambe blanca (pero plena de japos) va parar exactament pel mateix lloc i en veure-la naturalment els colegues van començar a saludar! Per aixo quant vaig arrivar jo vaig veure que em miraven amb deteniment :)

Amb la Laia va ser mes facil gracies a que aquell dia no hi havia massa gent pel carrer amb samarreta blava (l'unica pista que s'em va ocorrer a donar-li per identificar-me...).

Al final vem passar uns dies divertits, volant amb la Laia, fent funambulisme (caminant sobre una corda) amb la Laura i el Dani als jardins de Queenstown, i de barbecue amb tots plegats.

Nomes necessitavem un bon pa amb tomaquet i un fuet per sentir-nos com a casa.


de barbecue

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Ei petardo!!

Aprofita que es preciosa la noia del biplaça!! jejejeje

Aquest cop han faltat mes fotos dels catalans, com es aixo?
Cuidat aquest refredat i les ebgines, fes-te llet calenta amb mel (si n'hi ha), gargares de farigola ( o el sustitut que hi hagi per aqui) Cuidat molt! jejejeje.

Haveure quin dia parlem que ja en tinc ganes, a mes tinc problemes a l'hora d'escriure el comentari cada vegada m'haig de registrar (jo i les maquines com sempre)

un petonas!!!

Unknown ha dit...

P*** IVAN!!!! xDD mira que perdret per aqui xDD en David ma informat que tavies pirat i ma explicar eque tenies el blog i tal.. i me dit, va li direm algu!!! xDDD Sas qui soc nu??? a veure si u endiines xDDD

jajajaja

Be, records meus i d¡en David!!!

^^ Per cert, no sas cuant tenveju per que estiguis alla xDDDD sort i disfruta d la terra del senyor dels anells!!! jajaja Xau!!!!!!

Roger ha dit...

Hey!!!

Cuida't....llet+mel+conyac....jejeje...el millor pel refredat!!

A veure, que vols un fuet? OK, diguens la teva direcció i t'enviem...en 7 dies el tens aquí (t'ho dic jo, que compro molt a eBay).
Vols tomàquets? Oli d'oliva?

Tu ens dius la direcció exacte...i per Nadals no que es molt just...però per Reis tens un fuet!!!
;-)

Ànims!!!

PD: cava, polvorons, Donuts, Cacaolat, etc...aprofita que ho posarem tot en el mateix "sobre"...

ivan ha dit...

hola a tots!

- haviam, per l'ivette, la germaneta petarda:

Com que aprofiti?! per l'amor de deu, que jo soc tot un profezionaa! els meus passatgers son com els pacients d'un metge, no es toquen si no es que es per motius purament professionals! :-) Pero si, era maca eh!
Et truco aquesta setmana, haviam si t'enganxo per casa.

- per l'estel i el David!
que tal arenyencs! ja veus, perdut per aqui, entre les terres de Mordor i Hobbiton...

- i roger, que se'm fa la boca d'aigua nomes pensar-hi! i una pota de pernil de jabugo.... uaaaa....

Salut!!

ivan