5 de desembre del 2007

Ivan amb Van

Desde que vaig arribar tenia la intencio de viatjar amb bici durant l'ultim mes per l'illa sud de NZ. Primer currar i despres, com a postres, el viatge!

Pero la idea de la bici s'em feia cada cop mes pesada: anar sol, vent, pluja, les cerveses que segur que em pesarien d'aqui al mes de març... i el preu de les bicis que es el mateix que dels cotxes de segundissima ma!

Quant la Clara (la meva cosina, pels que no hagueu llegit els capitols anteriors) em va proposar compartir furgo... dit i fet. Tenia un contacte d'un kiwi que venia una furgo...sonava be.

Aixi que m'agafo 2 dies de festa i em menjo 500km amb bus fins a Christchurch.

- Nomes vem atravessar 4 pobles (ja ho se, ho dic sovint aixo, pero es que alucino amb la de terra verge i despoblacio que hi ha).
- 7 hores de viatge(perque us feu una idea de l'estat de les carreteres de NZ).
- 1 parada per fer gasolina i pis: donc una volta per estirar les cames i em paren un parell de tius preguntant-me si sabia on hi havia alguna carnisseria. L'accent que no era precisament anglosaxo i la samarreta 'coronel tapioca' d'un d'ells...em van fer atrevir respondre en catala i... bingo! vaja per deu, trobada repentina de catalans al mig del no res. Haurieu d'haver vist la cara que feien quant els hi vaig parlar en catala, jajaja

Despres d'una nit a Christchurch (si si, en catala: esglesia de deu...), perdrem per la ciutat durant 1h i visitar altres possibles furgos per comparar, decideixo comprar la del kiwi. Una super Toyota Hiace, 2400 cc diesel, canvi automatic, volant a la dreta...i del 1985! yuhuuu Ah! 1900 dolars, que es a dir uns 950 eurals.

La tornada a Queenstown, 6 hores non-stop, va ser un bon test per comprovar que la furgo anira prou be per viatjar. Ara falta tunejar-la amb un llit, cortinetes, un camping gas i una taula...de surf.

Per cert, VAN vol dir furgo! ivan amb van! :)

album =>
Ivan amb Van

3 comentaris:

Aixa ha dit...

Ostres!
El que et faltava!! jajajaja
Que bé que t'ho muntes!!
Ara feia dies que nosabiem res de tu!!
Suposo que estaves volant, volant i volant...

Petonets!

Roger ha dit...

hey, nano!!
veig que l'Aixa s'ha adelantat...
:-(

Nen, una Toyota?? es el millor que podies haver comprat a NZ!!!(a part de Subaru, que no te fragonetas grans...)

MMmm...com a propietari d'un Toyota:
- compres un escape, un volant, un pom de canvi de marxes, unes barres de reforç de suspensió, etc. de la marca TRD (Toyota Racing Development), sobre tot!!
Un cop comprat ho intentes muntar...aiixxx...que no serveix per la van...NO PROBLEM, m'ho portes i ja ho aprofitaré jo!!Jejejeje...

No fora conyes, diesel, Toyota, 2400, automatic? vvaaa...encara la prodrà fer servir el teu nét!!

Consell, que plou molt a NZ em sembla...pneumatics nous al darrera, limpies PIAA(que a NZ són tirats de preu), bombetes de 80W (origen 55W), una linia vermella pel lateral, dos antenes MOLT grans...i ja tens la van de l'Equipo A!!

NO fora conyes, ja saps, si vols opinions...ens ho dius i et direm on ens agrada més el jakuzzi, el llit, la tele plana...que si s'optimitza l'espai i caben moltes coses!!!jejeje...

Apa, ara nomès per curiositat, a quin preu es el gasoil a NZ????Digues, digues....

ivan ha dit...

ei!

en 2 setmanes ho he agafat tot, desde febre, mocus a engines... vaya tela. Quant ja semblava que s'ha m'havia passat, patapam, una altre cosa.

I per aixo em costa actualitzar el blog... se m'han anat les idees del cap.

El finde passat vem tenir la maxima concentracio de catalans a Queenstown (4)!!! Uns amics d'un amic i una amiga dels amics. :)
Aixi que tots amics.
Es la beta del meu proxim post (i per suposat, parlar de mes parapent).

El diesel esta aqui a 1,279 $ (a 65 centims d'euro), pero has de pagar les taxes a part: uns 25 eur. cada 1000km. Surt ptou be.

Apa siau!

ivan